dijous, 3 de gener del 2008

Se m'ha trencat

Si si, el que dic, se m'ha trencat la figureta de fang de plàstica!!! Quin horror!! Se'm va trencar tornant cap a casa quan ja la tenia pintadeta i tot. Però com que sempre li he de ficar la culpa a algú, li ha tocat a la m... del transport públic. Us explico: jo visc a Abrera, per tant el més ràpid és agafar l'autobús fins a la diagonal i d'allà un altre fins a Abrera. Doncs quan vaig arribar a la diagonal, hi havia un cartellet penjat que posava que hi havia vaga i no circulava fins al cap de 4 hores! Jo havia d'anar a treballar i tenia pressa, per això vaig agafar el metro línia verda fins a plaça d'Espanya, però com que el ferrocarril també està espatllat, vaig anar cap a la línia vermella fins a hospitalet i d'allà vaig esperar-me més de mitja hora perquè passés el tren que em duria a casa.
És clar, amb tot l'enrenou del transport vaig trigar 3 hores en arribar a casa, i a més amb el trajecte se'm va trencar la meva fruiteta inventada (però només una miqueta, perquè quan vaig tornar de treballar els nens havien estat jugant i l'havien trencada encara més...).

.:.:.FI.:.:.