dijous, 17 de gener del 2008

Aram, Aram!

Jo no volia fer cas al meu cosí Aram quan em deia que a partir d'ara veuria les festes del nadal com a temps preciós per a estudiar i fer treballs... Pensava que ho deia per pendre'm el pel; ja sabia que hauria de fer algun treball o hauria d'estudiar, però mai m'hagués imaginat que estaria TOTS els dies fent-ho...!!! Vaig començar el primer dia a estudiar i adelantar treballs i me'n vaig adonar quer era molt més complicat del que tenia previst!
He estat totes les vacances de Nadal estudiant i fent treballs.. oh Deu meu! Ja no tinc vida social... Mare meva... Això d'anar el dia de Nadal a casa dels meus tiets amb el "pen" a sobre per si tenia una estona per fer servir l'ordinador...
Per cert, el dia de Nadal, no vaig estudiar, perquè em va tentar més anar amb la familia a jugar al Sing Star jaja

Un ptonet!

.:.:.Laura.:.:.