dissabte, 3 de novembre del 2007

CASTANYADA...!! :D


"Quan vé el temps de menjar castanyes, la castanyera, la castanyera, ven castanyes de la muntanya a la plaça de la ciutat. La camisa li va petita, la faldilla li fa campana, les sabates li fan cloc-cloc i al ballar sempre gira així".
LA cançó de la castanyada que vam cantar el dimecres a música!!! Vam cantar més cançons, com per exemple la de "tres i tres i tres fan nou..." que vé que m'ho vaig passar!! Hosti tú!
Espero que hagueu passat molt bé tots sants i la castanyada...per cert, la foto són dos panellets fets pel meu germà Oriol de cinc anyets!! jeje
.:.:.LAURA.:.:.

2 comentaris:

criis ha dit...

en serio que t'agrada la meva casetaa?jeje

sembla que no però em va costar lo seu fer-la ehh!
jo i els ordinadors no ens acabem d'entedre del tot, però ja veuras com d'aquí a final de queadrimestre en sabré més que tots!(ojalà..xD)


el treball del video demoment ens esta quedant xulo, la idea és xula, però complicada també...aix ja veurem com va tot!jeje


bueno laura un petuneeeeeeeet

Sara ha dit...

holaa guapa!!

nose quina Laura ets..., ja que no poses una foto teva!!

bueno sembla que vas passar molt bé la castanyada, no?

sobretot vas cantar la cançó!!

moltss petons

Sara